Why BUMBO?

Different from it's original meaning, it has gained a new, contextualized one: the one that defines the PEOPLE. It is a peculiar term, yet more familiar, which has gained prominence in our daily lives.

#BUMBO was created to prioritize those who seek originality and beauty in meticulous pieces.

#BUMBO, the brand that opposes discrimination, political beliefs, mental or physical condition, race, religion, and sexual orientation. The brand that fights for it's reputation and status, based on professionalism and ethical behavior.

#BUMBO, the brand that does not compete but revolutionizes.

This is a brand intended for those who appreciate prominence and boldness. Free from prejudices and with a striking personality. Although it is in tune with trends, BUMBO was not born to be just another one. It emerges to elevate current fashion and become a true catalyst for uniqueness and maximum expression.

It's founder, Dandy Lisbon (Vítor Varela), also a Fashion Designer for the brand, is a self-proclaimed artist with work that also extends to music. Dandy Lisbon gave birth to this project with all the dedication and genius that defines him, with the aim of offering pieces full of personality and a unique style.

#BUMBO stands out for its ability to innovate and it's chameleon-like essence in adapting to changes. This disruptive evolution aims to reflect the continuous pursuit of exceeding expectations and surprising its customers. With this bold approach, the brand seeks to differentiate itself from the market, ensuring an exclusive experience for those who seek something beyond the conventional."

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Porquê BUMBO?

Diferente do seu significado original, ganhou um novo, contextualizado: aquele que define o POVO. É um termo peculiar, porém mais familiar, que tem ganhado destaque no nosso quotidiano.

A #BUMBO foi criada para priorizar quem busca a originalidade e a beleza nas peças minuciosas.

#BUMBO, a marca que se opõe à discriminação, crenças políticas, condição mental ou física, raça, religião e orientação sexual. A marca que luta pela sua reputação e estatuto, com base no seu profissionalismo e comportamento ético.

#BUMBO, a marca que não compete, mas revoluciona.
Esta é uma marca destinada àqueles que apreciam o destaque e a ousadia. Livre de preconceitos e com uma personalidade marcante.

Embora esteja sempre em sintonia com as tendências, a BUMBO não nasceu para ser apenas mais uma. Esta surge para elevar a moda atual e tornar-se num verdadeiro catalisador de singularidade e expressão máxima.

O seu fundador, Dandy Lisbon (Vítor Varela), também Fashion Designer da marca, é um artista autoproclamado, com um trabalho que também se estende à música. Dandy Lisbon fez nascer este projeto com toda a dedicação e genialidade que o define, com o objetivo de oferecer peças carregadas de personalidade e de um estilo único.

A #BUMBO destaca-se pela sua capacidade de inovar e pela sua essência camaleónica em adaptar-se às mudanças. Toda esta evolução disruptiva pretende refletir a busca contínua pela superação de expectativas e surpresa para com os seus clientes.
Com esta abordagem arrojada, a marca quer assim diferenciar-se do mercado, garantindo uma experiência exclusiva para aqueles que buscam algo além do convencional.